S3E12: קומרסיישן 56 עם שירלי אמסטרדם, מנהלת איקומרס וריטייל בפייסבוק
אודות הפרק
"אצלנו מוצרים מוצאים אנשים ולא אנשים מוצאים מוצרים", מסבירה בצורה מסקרנת שירלי אמסטרדם, מנהלת איקומרס וריטייל בפייסבוק. על פי האג'נדה שלה, פייסבוק משתלבת עמוק בתוך הביזנס ומחוייבת לסייע ללקוחות בבנית העסק ובהתמודדות עם אתגרים שמעבר לפרסום והמדיה. וכן, היא תציע להם לא להסתמך רק על פייסבוק כזרוע השיווקית שלהם. כחלק מהתפיסה הזו, פייסבוק פותחת קורס "קומרס סקול" שיסייע לעסקים קטנים בתחילת הדרך לעלות על מסלול הצמיחה. במודול ההכשרות הנוסף שפייסבוק מובילה' לצד גופים גדולים נוספים ומרכז השלטון המקומי, "העסק של כולנו", נכנסים גם להיבטים תפעוליים ומנטורינג. גלשנו, ריחפנו ורפרפנו על שלל ההיבטים והזוויות בהן פייסבוק פוגשת היום ומחר את עולמות הקומרס בעתיד, כשלראשונה זכיתי גם לענות על שאלות ששירלי החזירה אלי, במיוחד לגבי הדרך שבה אני רואה את פייסבוק משתלבת בעולמות הקומרס בעתיד. וגם, ערן שיאון הקרוסבורדר, הפעם על בונובוס. יש עוד המון מה לכתוב אבל לא עדיף שפשוט תשמעו? תיהנו!