S2E5: קומרסיישן 32 לימי קורונה עם אלעד רביד, שיווק ואיקומרס בשטראוס קפה ישראל

S2E5: קומרסיישן 32 לימי קורונה עם אלעד רביד, שיווק ואיקומרס בשטראוס קפה ישראל

אודות הפרק

שטראוס עושה בית ספר לכולנו בענייני אגי'יליות וקבלת החלטות בימי קורונה. בתוך ימים היא מרחיבה את ההיצע שלה באתר קפסולות הקפה הותיק והמנוסה לקטגוריות חדשות כמו חטיפים, שוקולד, ללא גלוטן ועוד. במקביל היא משבשת את השוק עם מכירות דיירקט דרך פלטפורמת הבוטיק נוי השדה, ואם זה לא מספיק, היא משיקה מרקטפלייס לחקלאים בשם "טעם הטבע מרקט". כל הטוב הזה בתנאים כמעט בלתי אפשריים ומגבלות בכל פינה. ביקשתי מאלעד רביד, אחד מאנשי האיקום והשיווק המנוסים בארץ, לתאר את המהלכים מבפנים  ולנסות להעריך האם אנחנו בתחילתה של מגמה או שמדובר  בהתנהלות עסקית פופ-אפית לימי קורונה. הייתי כל כך מרותק עד שהתבלבלתי כמה פעמים במהלך הזום, תקשיבו לאלעד!

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » Commersation Podcast » S2E5: קומרסיישן 32 לימי קורונה עם אלעד רביד, שיווק ואיקומרס בשטראוס קפה ישראל