S3E11: קומרסיישן 55 עם מטין צ'רסי, מנהל אסטרטגית דיגיטל ושיווק, Arcelik Turkey
אודות הפרק
לקבוצת ארצ'ליק יש נתח שוק בשוק החשמל והאלקטרוניקה של 52% בטורקיה (על 82 מיליון תושביה). ככזאת, היא רואה עצמה כמנהיגה ומובילה גם בשוק האיקומרס השונה כל כך משלנו במבנה ובהרגלי הצריכה. מטין צ'רסי, ישראלי-טורקי, בעל עבר עשיר בעולם היזמות והדיגיטל בישראל, הוא מי שמתווה את אסטרטגיית האיקומרס והדיגיטל של הקבוצה בחמש השנים האחרונות. איך מגיעים ללקוחות עם מוצרים "לבנים" תוך 15 דקות מההזמנה? למה הוא בחר לבסס את הלויאלטי על פיצ'ר מושקע של "שירות לקוחות עצמי"? למה הקבוצה הולכת בעיקר על מכירות דיירקט ולא דרך מרקטפלייסז? ובכלל, איך זה להיות בכיר ישראלי במטה קונצרן טורקי. וגם, קרוסבורדר עם ערן שיאון על 'רובין הוד'. תיהנו כמוני!