S4E13: קומרסיישן 73 עם שירי יעקבי, סמנכ"לית לקוחות בוואלהשופס
אודות הפרק
יש קונצנזוס אחד באיקומרס הישראלי, והוא ששירות הלקוחות שלנו פשוט לא טוב. האם זה האם זה משום שהלקוחות הם פשוט "בלתי"? לכך ששירות לקוחות מעולה עולה הרבה כסף? ואולי, כי עדיין לא הפנמנו ששירות לקוחות הוא מקצוע ולא תעסוקה זמנית לסטודנטים וחיילים משוחררים. לשיחה מרתקת על איך משנים ומקפיצים את סטנדרט שירות הלקוחות באיקום הישראלי, אירחתי את שירי יעקבי, סמנכ"לית הלקוחות בוואלה שופס ובעלת נסיון של מעל 15 שנה בניהול שירות לקוחות במספר חברות מובילות. לא על הכל הסכמנו, מה לעשות שאני יותר דיגיטלי ושירי יותר אנושית. תיהנו.