S5E15: קומרסיישן 92 עם ליהי לוטן, ׳דה ספץ׳ - חווית לקוחות באיקומרס

S5E15: קומרסיישן 92 עם ליהי לוטן, ׳דה ספץ׳ - חווית לקוחות באיקומרס

אודות הפרק

״בעידן של טמפלייטים מבוססי דאטה ותוצאות, יש בכלל מקום ל-UX אנושי בחנויות איקומרס״? אני שואל וליהי לוטן, דה ספצית-אוף-אול-ספצס בתכנון ועיצוב חווית לקוחות באיקומרס, עונה בכנות שובבית אופיינית.  דיברנו על הקונפליקט הקדום של מה קודם למה- הפונקציונליות או האסתטיקה,  על מהן הטעויות הנפוצות שעושים מתכנני ממשקים, על למה הקשר עם שירות הלקוחות של הלקוח כל כך חשוב, על כאבי הפיתוח בישראל, על חשיבות ההקפדה על אפיון, על הקשיים של שופיפיי בישראל ואי אפשר בלי- טיפים מליהי למעצבי חווית לקוחות באיקומרס. אז פרק שכולו אודיו על עולם שכולו ויזואלי.  מתי רם ידידנו מספר למה סימוס ללקוחות הוא דווקא כלי מצויין ויעיל לעבודת ריטנשן.  תיהנו כמוני!

Support the show: https://www.gordon.co.il

Home » podcast itemes » Commersation Podcast » S5E15: קומרסיישן 92 עם ליהי לוטן, ׳דה ספץ׳ - חווית לקוחות באיקומרס