S5E1: קומרסיישן 78 עם דורין פישר, סמנכ״לית שיווק ולקוחות ב- Quik
אודות הפרק
פותחים עונה חמישית באינטנסיביות גבוהה עם דורין פישר מקוויק, סופרסטארית בחברה מיוחדת שזכתה בתואר איקומרס הסופרמרקטים של ישראל, בספיישל סיום העונה הקודמת. דורין משתפת המון ידע ותובנות על ניהול מרקטינג ושירות לקוחות בחברה שהיא ׳פיור-פליי׳ בהגדרה, בשילוב טיפים מעניינים עם דוגמאות לניהול איקומרס מבוסס דאטה. דיברנו על שיטות הריטנשן והאקוויזישן של קוויק, על שליטה בעדכניות המלאי שאינו בשליטתם, על הצלחת מודל המנויים ועל תפיסת שירות הלקוחות הדיגיטלי שביססה, התומך בכחמישים אלף הזמנות בחודש. דיברנו גם על הכניסה העתידית לקטגוריות מתמחות בבריאות, יין, בשר ופארם עם סופרפארם, מה שנראה כמו תחילתה של התרחבות קוויק לפורמט משולב מרקטפלייס של מזון, כפי שעושה ענקית הסופרמרקטים אלברטסונס בארה״ב. דורין מהווה בעיני דוגמה לניהול איקומרס אינטליגנטי, גמיש ומבוסס דאטה באינטנסיבות גבוהה, בתיאום עם אבירם גנות מנכ״ל החברה. הטיפ של מתי רם מאדסקייל עוסק הפעם בשיפור תדירות הקניה, וכן, קוויק עובדת עם אדסקייל. תיהנו כמוני מפתיחת עונה עם אישיותה המרשימה והנוכחת של דורין.