S1E15: קומרסיישן חמישה-עשר: ליאת סדן, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי ZAP
אודות הפרק
בפרפראזה על אובר וכו', זאפ הוא אתר האיקומרס הכי גדול שכלל לא עושה איקומרס. ליאת סדן מסבירה בצורה נהדרת מה זה מרקטפלייס של first mile ואיך שילוב של תוכן עם מחיר מגובה באלגוריתמיקה (שהומצאה על הדשא ברמת הכובש לפני 20 שנה) הופך לחלק בלתי נמנע מתהליך קבלת החלטות הקניה באיקום, כאן בארץ הקודש. מה עוד? המון: ליאת שניהלה את מיזם האיקומרס של השף והמסעדן הנפלא חיים כהן, נותנת את הפרשנות שלה להפסקת הפעילות. כפרסומאית לשעבר, מציעה הסבר לתופעת נהירת הפרסומאים לשעבר לעבודה באיקומרס, מדברת על המודלים הבינלאומים עליהם זאפ מסתכלת וגם, באופן בלתי נמנע, איך בזאפ נערכים לעידן אמזון לכשתגיע בכל הכוח. מה יש לליאת לחדש לנו על רמת האמינות של הביקורות בזאפ? מתי זאפ תעבור לעשות איקומרס באמת? למה הם לוקחים בעלות על Shopping iL ביחד עם גוגל שהוא פרנמי אמיתי של זאפ? מה יש לה עם גרמניה? ליאת שופעת תובנות, נסיון וידע, תענוג היה לי לארח, מקווה שיהיה לך תענוג להקשיב!