S7E3: קומרסיישן 117: עידן ה- B2B Commerce
אודות הפרק
קומרסיישן על הדרך החדשה שבה עסקים עושים עסקים עם עסקים.
בחרתי להדגים את המגמה המתחזקת ביותר בעולם הקמעונאי דרך שיחות עם אנשי יהלומים ואלכוהול. ואם זה מרגיש קצת אושן אילבן פינת ג׳יימס בונד, מה טוב. מפה לשם, יש המון עבודה קשה ודיסראפשן של תעשיות מסורתיות מאחורי הפיים והגלורי.
בפרק נספר על המהלך של חברת UNI Diamonds, מרקטפלייס B2B אונליין בעל מגוון של מיליון יהלומים בשווי 3.5 מיליארד דולר, המתווך בין יצרנים מלטשים לחברות התכשיטים וסיטונאים. על הדרך של חברת הכרם, יבואנית וסיטונאית היין והאלכוהול- פיתוח ה- B2Bcommrce לכדי ערוץ המכירות המוביל למסעדות, ברים וחנויות. נלמד גם על ההיבטים הטכנולוגיים והארכיטקטורה הנדרשת להקמת פלטפורמה כזו ועל כל מה שצריך לקחת בחשבון לפני כשניגשים להקמת הערוץ: בזווית העסקית, התפעולית, הטכנולוגית, הדאטאית ועוד. תקשיבו להדר מושקט- UNI, מיקי אנטול- הכרם, רונן גופר רומנו- EY וטימור קלמברג – ארכיטקטורת איקומרס וגם בונוס- שיר שכתבה chatGPT במיוחד לפרק. תיהנו כמוני.
תודה גדולה לאלי ״מאסטר נו דיזאסטר״ אלון על העריכה והסיוע. לאן שלי המוכשרת על עיצוב השפה והפרק. לאלון לוי, השותפים והאנשים הטובים ב- EY.