S2E12: קומרסיישן 39 עם דני כרמון, ממייסדי ומנכ"ל מאמאגורו
אודות הפרק
דני מנהל ביחד עם צוות המקצועניות של מאמאגורו קהילה של רבע מיליון אמהות צעירות שאחראיות לקבלת החלטות הקניה בבית. מאמא גורו היא מרקטפלייס שמייצר לחברותיה העדפה של קניה קהילתית. ויש להם גם את 100 האלף השרוטים של אבא פגום. מה הכח של מאמא גורו? התוכן האותנטי. כן, בטווח הקצר זה יכול לפגוע במכירות כשהקונות לא מרוצות ומשתפות, אבל במאמאגורו לא מתערבים בתוכן כתפיסה, מתוך אמונה שבטווח הארוך זה משתלם. כבר היום זה מביא מאות הזמנות יומיות ומכירות שנתיות בגובה 8 ספרות. תקשיבו לדני, איש אשכולות רב פעלים והישגים בעולמות הדאטה והדיגיטל. תיהנו!