S4E2: קומרסיישן 62 עם עומרי כהן, מייסד שותף ב- YOTPO
אודות הפרק
אז יוטפו כבר פלמינגו (חד קרן), מזל טוב! החברה התפתחה משירות תגובות ודירוגים לפלטפורמת שיווק ייעודית לקומרס. בתוך אריזה מהודקת על תשתית הוליסטית, מקבלים לקוחות בינלאומיים כמו סטיב מאדן, גו פרו, צ'אביז, רבקה מינקוף וגם סודה סטרים וסופרפארם ואחרים כמה שירותים יעודיים לאיקומרס- ביקורות ודירוגים, לויאלטי ורפרלס, תקשורת ואוטומציה עם הלקוחות. כמה מספרים להעלאת התיאבון: 10 שנות פעילות מאז שעומרי ותומר תגרין הקימו את החברה. 600 עובדים בחמש מדינות. הכנסה שנתית של שלוש ספרות במיליוני דולרים. מיליארדים של אינטראקציות לקוחות בשנה. שווי של 1.4 מיליארד דולר. זאת ועוד המון ידע, חזון ונסיון בשיחה עם עומרי על המסע המופלא של יוטפו. וגם, ערן שיאון בקרוס בורדר מרתק על ג'ומיה, האמזון האפריקאית. תיהנו.