S3E7: קומרסיישן 51 עם משה רדמן, מנכ"ל ובעלים- מיהי מרקט
אודות הפרק
משה רדמן, פובליציסט של דיגיטל ופוליטיקה, ידען גדול ובעל עמדות מבוססת לגבי תהליכים פוליטיים, קמעונאיים ושיווקיים. דיברנו על עליית הפלטפורמות ומגמת התרחקות האיקומרס מנושאות המטוסים- אתרי וזירות הסחר, אל הרחוב הדיגיטלי- אינסטגרם, טיקטוק, וואטסאפ, גוגל, פייסבוק ואולי אפילו נטפליקס. כלומר- כדי לקנות אונליין אין יותר צורך להיכנס לחנות. המרחק בין התוכן במדיה לעמוד המוצר נמחק ועידן חדש של איקום מתחיל. ואי אפשר בלי כמה מילים על פוליטיקה, תקשיבו לרדמן.
ובפינות: ערן שיאון על בוקשופ וחשיפה לחנות פיזזז של קארן אטיאס. תיהנו כמוני.