S4E8: קומרסיישן 68 עם נתי יעקובי, מנכ"ל ושותף בשופ אנליטיקס
אודות הפרק
מה הוא אתר הקניות הפופולרי ביותר בישראל? תכף תשמעו.
נתי יעקובי, המנכ"ל והשותף בשופ אנליטיקס, מומחה המחקר בתחום הדאטה והטכנולוגיה, סימן את האיקומרס כשטח המחקר העיקרי שלו כיום. כהצצה לשיטת העבודה עם 2500 פאנליסטים.ות, נתי מציג מחקר שערך במיוחד עבור קומרסיישן, עם תוצאות מרתקות. למשל, מה הוא אתר הקניות הבינלאומי המועדף על הישראלים? מהי הקטגוריה האטרקטיבית ש-70% מהקניות ממנה מגיעות מחו"ל? מהו ז'אנר המזון שהישראלי מזמינים הכי הרבה ומאיזו רשת? וגם, מהן התוספות המועדפות על הישראלים על הפיצה באונליין? זאת ועוד ועוד, בקומרסיישן חדש על מדפי האפליקציות. תיהנו!