S1E17: קומרסיישן שבעה-עשר: נורית בלום, סמנכ"ל מותגים וצמיחת לקוחות SuperUp
אודות הפרק
איזה כיף לארח סטארטאפיסטית מתחום הקומרס כאן בקומרסיישן. סופר אפ האשדודית, פלטפורמת המובייל קומרס אותה ייסד רועי איטח, ממציאה מחדש את חווית הקניה במובייל באמצעות הדרך שלה לדייק בהצעת הערך לקונה בריל-טיים, הם קוראים לזה איקומרקטינג. דיברנו על איך עושים כיף לקנות במובייל, מה זה מדף פרסונלי, על חשיבות מהירות הקניה, ההתמכרות למובייל שופינג וגם על המדדים המשוגעים שחוויה טובה עם סופר-אפ מייצרת ללקוחותיה. המסלול של נורית כל כך לא שגרתי עד שממש לא קל לעקוב אחריו: עבודה בסטארטאפ של e-learning, מעבר חד ללימודי משפטים עם התמחות בשוק ההון (!), עבודה כעורכת דין, שוב מעבר חד לשיווק במיקרוסופט ומעבר חד שלישי כמנהלת הדיגיטל והחדשנות במטה הבינלאומי של שטראוס. נושמים? עכשיו היא בתוך הסצינה הבוערת של הסטארטאפים ב- Super Up. לנו זה נראה מפתיע, לה זה נראה טבעי והיא מסבירה כהרגלה בצורה מדוייקת וקולחת מה מניע אותה. דיברנו על הקונפליקט שבין האדם למכונה בהקשר של מי קובע מה להציע לקונה? הקמעונאי או האלגוריתם שכנראה מדייק יותר. איפה זה תופס את האגו של הקמעונאי ושל המטרות שלו? ואיך זה להיות סטארטאפיסטים דווקא באשדוד! מקווה שתיהנו כמוני משיחה עם נורית, אישיות מרתקת ואשת מקצוע כה רב גונית. תיהנו!