S9E7: קומרסיישן 142 עם ארז ברוך- NUNUNU

S9E7: קומרסיישן 142 עם ארז ברוך- NUNUNU

אודות הפרק

25% מהחנויות ברשימת הטופ 500 של עסקי האיקומרס הישראלי כבר מוכרות בחו״ל. כמו שכבר נאמר לא פעם בקומרסיישן, אחד ממנועי הצמיחה של הדור הנוכחי באיקומרס הישראלי הוא היצוא. כן, למרות טרללת המיסוי של האיש הכתום. חוצמזה,  תמיד יהיו לנו אירופה ואוסטרליה והמזרח. אז עסקי איקומרס ישראלים שחיים מאקספורט יש כבר שנים, חלקם כבר היו בקומרסיישן כמו glasses usa (פרק 14) ורזידנט (פרק 111 ), אבל איך עושים את זה בעולמות הסופר-תחרותיים של ביוטי, פאשן ולייפסטייל? האם זה בא על חשבון השוק המקומי? איך מנהלים מכאן את הריטייל והאיקום ששם? ובניימדרופ- איך זה קשור למיסטר cartoon וסלין דיון? זאת ועוד עם ארז ברוך, מנכ״ל ושותף ב-NUNUNU , מותג אופנת הילדים שייסדו איריס אדלר וטלי מילכברג ב-2008. הסכיתו להסכת.
תודה לארז. לאלי אלון ולאולפני ביזי, לחברים באדיו.
תודה לכל מי שלא מתייאש ונלחם יום יום כדי שהחיים בישראל יהיו חיים ששווה לחיות אותם.

Support the show: https://www.gordon.co.il/

Home » podcast itemes » Commersation Podcast » S9E7: קומרסיישן 142 עם ארז ברוך- NUNUNU