קליקבילי פרק 13 מארח את בר אומנסקי

קליקבילי פרק 13 מארח את בר אומנסקי

אודות הפרק

המונח קהילה (דיגיטלית) צובר תאוצה בתקופה האחרונה. מצד אחד קהילה או כמו שאחרים מגדירים אותה ״קבוצה״ בפייסבוק מאז ומעולם היתה אפקטיבית, ומצד שני ניתן לראות בבירור איך אותם קבוצות לאט לאט משנות את עורם והופכות מקבוצות ניטרליות לקבוצות עם מטרות שיווקיות. פייסבוק מצידה דוחפת אנשי שיווק ומנהלי קהילות להתקדם באפיק הזה כמה שיותר. היא מספקת כיום יותר כלים לניתוח התנהגויות גולשים ולא ממש מסתירה את תכניות המונטיזציה שיגיעו בעתיד ככל הנראה. אבל קהילות דיגיטליות הם לא רק בפייסבוק. הם בכל רחבי הרשת. קהילות שמנוהלות כמו שצריך ומספקות ערך לגולש בהחלט מחזירות את ההשקעה של המנהלים גם מהצד השיווקי.

.בשביל לעשות קצת סדר בכל עולם הקהילות, להבין מה זה בכלל מנהל קהילה וכיצד עושים את זה נכון, אני מארח את בר אומנסקי

 בר היא יועצת ומרצה המלווה ארגונים ועסקים בתהליכי בניית ופיתוח קהילות הידע והנסיון העצום שלה בתחום עוזרים לנו להבין יותר לעומק את עולם הקהילות. איך לשלב אותם עם האוףליין ואיך לנהל קהילה שגם תעמוד ביעדים השיווקיים של מקימיה אך גם תספק ערך ומקום שבו כיף לגולשים להיות בו.

 

תהנו.