47- תוכן אורגני - מי צריך אותו, איך הוא קשור לקמפיינים, למה הוא טוב, והאם כדאי להשקיע בו זמן בכלל
אודות הפרק
כשאנחנו מדברים על תוכן אורגני צריך לחלק אותו ל-2
תוכן אורגני אוף סושיאל
תוכן אורגני און סושיאל
התוכן האורגני און סושיאל, שהרבה מאוד עסקים מעדיפים להתעלם ממנו כי החשיפה האורגנית מאוד נמוכה, הוא תוכן שבשימוש נכון, לא רק מחזק את המותג עצמו אלא גם משפר פלאים את הקמפיינים.
איך הדברים האלו משתלבים? איך מוציאים את המקסימום מתוכן אורגני, ולמה בלא מעט מקרים כדאי לקרוא לתוכן אורגני, תוכן אורגני עם כוכבית?
על כל אלו אני מדבר בפרק הנוכחי.