פרק 62: להצליח בחיים זה כמו פיתוח משחקי מחשב

פרק 62: להצליח בחיים זה כמו פיתוח משחקי מחשב

אודות הפרק

קודם כל: הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ החדשה שלנו!

 

המאזינה רננה חוששת שהיא לא מתקדמת מספיק מהר לעבר היעדים שלה - במישור המקצועי והאישי. האם היא יכולה למצוא דרך להתקדם מהר יותר? או שדווקא צריך להנמיך ציפיות?

אורן מספר על איך נוצרים משחקי מחשב, ועל הקושי הגדול של לעשות אמנות שהיא גם טכנולוגיה וגם עסק. הוא מציע לרננה להיות ״מנהלת הפרויקט״ של עצמה, ולקבוע לעצמה יעדים שהולמים את המשאבים שלה כדי להימנע משחיקה. 

חגי מתמקד בקושי הרגשי של לוותר על חלומות. הוא מספר על איך עובד אֵבֶל במוח, וטוען שמשהו דומה קורה כשאנחנו מבינים שיש יעדים שלא נגיע אליהם.

 

רוצים להגיב, להעיר, ולהציע נושאים לפרקים? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ החדשה שלנו, או שלחו לנו מייל!

 

מקורות

הספר The Grieving Brain / Mary-Frances O'Connor

הספרים Blood Sweat and Pixels ו-Press Reset של Jason Schreier

 

קריאה נוספת

מאמר על מחקרים שמראים שלעבוד יותר שעות מזיק לתפוקה

כתבה על משחקי מחשב שנעשו ללא קראנץ׳

 

המוזיקה בפודקאסט: Electric Soul (Foudre Lapin's Theme) by coruscate (c) copyright 2013 Licensed under a Creative Commons Attribution (3.0) license.  http://dig.ccmixter.org/files/Coruscate/40980 

Home » podcast itemes » אסור להשוות » פרק 62: להצליח בחיים זה כמו פיתוח משחקי מחשב