המנגל פרק 293: איך בונים מותג בליגה של הגדולים | מאחורי הקלעים של אמדוקס | מארחים את גיל רוזן

המנגל פרק 293: איך בונים מותג בליגה של הגדולים | מאחורי הקלעים של אמדוקס | מארחים את גיל רוזן

אודות הפרק

הפרק התמנגלנו עם גיל רוזן, נשיא חטיבת השיווק הגלובלית של אמדוקס, לשיחה עמוקה על אתגרי המיתוג והשיווק בעולם של היום. גיל שיתף איתנו תובנות חשובות אש על יישום ארכיטיפים במיתוג, והסביר איך  לעזאזל מאחדים עשרות תתי-מותגים ורכישות תחת סיפור מותגי אחיד ומלוכד. הוא גם חשף על המנגל את התהליך המורכב שעברה אמדוקס עם המיתוג מחדש, והדגיש את החשיבות של יצירת קשר רגשי עם הלקוחות, גם בעסקאות מורכבות. דיברנו גם על הכלים והיכולות החיוניים לאנשי שיווק מודרניים, והדגיש את הצורך בהבנה עמוקה של הפסיכולוגיה הצרכנית וביכולת לספר סיפור מותגי משכנע.​ היה רותח.

 

ליצירת קשר עם חגי ויוסי לייעוץ שיווקי/מיתוגי/אסטרטגי, הזמנת הרצאות או כל שת״פ אחר השתמשו באחד מהקישורים הבאים:

האתר של חגי www.hagai-goldovsky.com

המייל של חגי strategy@hagai-goldovsky.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

המייל של יוסי yossi@brand-il.com

יוסי 0544709871

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 293: איך בונים מותג בליגה של הגדולים | מאחורי הקלעים של אמדוקס | מארחים את גיל רוזן