המנגל פרק 269: למה המסרים שלכם לא באמת עובדים

המנגל פרק 269: למה המסרים שלכם לא באמת עובדים

אודות הפרק

הפרק אכלנו את הראש על החשיבות העצומה של תכנון והעברת מסרים שיצליחו לגעת ברגשות של קהלי היעד שלכם. בין היתר חפרנו על אפליקציית ההיכרויות שהשתמשה באסטרטגיית שיווק פרדקוסלי ולמה זה עובד? רשת הסופרים הבלגית שהשתמשה בעקרון פסיכולוגי של רה-פריימינג בשביל לשכנע ילדים לצרוך יותר ירקות, היילי ביבר הצליחה להפוך חתיכת פלסטיק למוצר אופנה נחשק ע״י מהלך שיווקי חכם, ניו באלאנס הצליחו להעביר מסר לקהלי יעד שונים לחלוטין באותו המשפט ולמה זה עבד להם? ובוקינג השיקה קמפיין מעניין וייחודי עם הראפר לודקריס במטרה לגרום לקהלי יעד חדשים להתחבר אילה ברובד עמוק יותר. היה רותח.

רוצים לשאול אותנו שאלה בשידור? סבבה - פשוט תקליטו לנו הודעת וואטסאפ מוקלטת עם השם והשאלה שלכם - שלחו לנו לוואטסאפ למספרים שמופיעים כאן למטה - בסוף כל פרק נבחר ונשמיע שאלה אחת בשידור ונענה עליה בזמן אמת.

רוצים לשתף איתנו תובנות, שאלות או להתייעץ על המותג/מיזם/סטארטאפ/חברה שלכן.ם ? דברו איתנו:

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com

יוסי 0544709871

 

פודקאסט המנגל בהנחיית היזמים ואנשי השיווק חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 269: למה המסרים שלכם לא באמת עובדים